Sant Fruitós de Bages

Mercat Destacat

Mercat de fruita i verdura
Mercat del dimarts
No hi ha cap comentari

Contacte

Més informació:
Adreça Ajuntament: Ctra. de Vic, 35-37
Telèfon: 938.789.700
e-mail: ajuntament@santfruitos.cat


Sol·licitar informació

               

Tendències

La màgia del capvespre a Món Sant Benet   

Informació Aquesta festa es realitza a la població de Sant Fruitós de Bages (comarca del Bages) el 12 de Juliol de 2012.

Una proposta diferent i suggeridora pels vespres d’estiu. Permet descobrir els productes que es cultiven als horts i gaudir dels seus gustos tot sopant a la fresca. I quan ja és fosc, passejar pel monestir i el seu entorn en un recorregut que desvetlla els sentits.

· Activitat a l’hort
Un passeig per l’hort ecològic de Mon St Benet, per descobrir totes les varietats de productes tradicionals que s’hi cultiven i poder-ne collir alguns.

· Sopar a la fresca
Amb l’ajuda d’un cuines de Món St Benet prepararem algunes receptes senzilles amb els prodcutes que hem recollit durant l’activitat a l’hort. I per acabar, un sopar informal sota la pèrgola de l’hort a base d’amanides, carns a la brasa, formatges i embotits d’elaboració artesana. Un viatge als sabors i a les essències dels estius dels nostres avis.

· Recorregut sensorial pel monestir i entorn
Un recorregut molt especial pel monestir i el bosc que l’envolta que desvetlla els cinc sentits. Música, aromes, textures... Un passeig per diferents racons que ens evoquen petites històries fantàstiques que podrien haver passat a Sant Benet, temps era temps, una nit d’estiu qualsevol.

Preus:

 

Adults

Nens fins a 12 anys

La màgia del capvespre

35€

17€

Activitat als horts

7€

3€

Sopar a la fresca

20€

10€

Recorregut sensorial

12€

6€

La màgia del capvespre + habitació i esmorzar Món

70€

Consultar

Horari Activitat a l’hort 19,30h. Sopar a la fresca 20,30h. Recorregut sensorial 22h.
Entitat Organitzadora Món St Benet (telèfon: 938.759.401)
Enllaç    
Estadístiques Hi han hagut 142 vistants de la web interessats en aquesta festa.
Actualització Última actualització el 18 de Juliol de 2012.

Comentaris

No hi ha cap comentari. Sigues el primer en afegir-ne un.