L’Ajuntament de Castellbisbal ha publicat al BOP del dia 2 de Gener de 2017, les Bases per a l’autorització de 5 noves places per a l’exercici de la venda al mercat de venda no sedentària.
Llocs, activitats i superfície de venda
Els llocs de venda, l’activitat i les superfícies autoritzades pels que es poden presentar ofertes són les següents:
- 1 parada pel grup 1.10: Agricultura ecològica i productes d’alimentació ecològica.
- 1 parada del grup 3.4: Productes naturals per la persona o productes consumibles naturals per a la llar però relacionats amb la persona. Per exemple: sabons artesans, espelmes, productes dietètics (exclosos herbes i infusions), productes relacionats amb la salut, cremes naturals, olis perfumats, etc.
- 1 parada del grup 3.5: drogueria (productes de neteja personal i, residualment, per a la llar) juntament amb 3.6: cosmètica i perfumeria. Es valorarà si també aporta productes del grup 3.4: consumibles per a la llar però relacionats amb la persona (raspalls, pintes, etc.
- 1 parada del grup 4.2: Floristeria i planter (preferentment ambdues tipologies: flors estètiques i planter per horts a la vegada).
- 1 parada del grup 5: Accessoris per animals: complements, alimentació, etc. sense presencia d’animals vius.
L’anunci i la instancia a omplir està en aquest enllaç.